.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبررسانی ازجمله کارهای دشوار جامعه است

شمال نیوز: رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران خبررسانی را از جمله کارهای دشوار در جامعه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مازندران، غلامرضا عشریه در آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران ،خبر و خبر رسانی را از جمله کارهای دشوار دانست و گفت: اصحاب رسانه مازندران افرادی خوش فکر، جسور و توانا جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه اهتمام می کنند.

وی ادامه داد: در انتخابات 24 خرداد ماه دشمنان سرمایه گذاری های بسیاری برای عدم حضور ملت ایران به خرج گرفتند ولی خبرنگاران با اطلاع رسانی مطلوب خود و با نشان دادن حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه های شوم آنان را نقش برآب کردند.
عشریه در بخش دیگری از سخنان خود رفع مشکلات تولید کنندگان و وضعیت اقتصادی آنان را از جمله دغدغه های اتاق بازرگانی دانست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان در وضعیت مطلوبی بسر نمی برند و وضعیت معیشتی آنان بسیار نگران کننده است، گفت: بدهی معوق زیاد بانکی ، فشارهای مالیاتی و رکود بازار از جمله دغدغه های تولیدکنندگان محسوب می شود.

رییس اتاق بازرگانی مازندران اعلام کرد: تولیدکنندگان واقعی با تمامی سختی هایی که بر سر راه آنان وجود دارد وظایف خود را به نحو احسن انجام می دهند و می بایس به فعالان اقتصادی که خواهان حفظ عزت کشور هستند توجه شود.

وی ادامه داد: قانون فضای کسب و کار یکی از بهترین قوانینی بود که مورد استقبال قرار نگرفت و امیدواریم با انتصاب محمد نهاوندیان به عنوان رییس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مورد توجه قرار گیرد.

وی با توجه به اینکه فعالان اقتصادی از اقشار زحمتکش عرصه تولید و اشتغال در کشور هستند افزود: سعی شده تدوین برنامه اقتصادی با محوریت بخش خصوصی صورت گیرد.
رییس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن و کشاورزی مازندران یادآور شد: اقتصاد استان زمانی توسعه پیدا می کند که امکانات لازم برای استان لحاظ شود.

در پایان این مراسم از خبرنگاران حاظر در این نشست که ارتباط نزدیک با اتاق داشتند تجلیل شد./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.